Počet záznamů: 1  

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model

  1. SYS0155985
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230418211051.1
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Optimal timing of TV commercials: symmetrical model
    215
      
    $a 14 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0290424 $1 011 $a 1210-0455 $e 2336-730X $1 200 1 $a Prague Economic Papers $v Roč. 11, č. 4 (2002), s. 356-369 $1 210 $c Vysoká škola ekonomická v Praze
    610
    1-
    $a TV commercials
    610
    1-
    $a optimal timing
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0106295 $a Kadlec $b Tomáš $p NHU-N $4 070 $T Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.