Počet záznamů: 1
Soubor postupů a nástrojů pro zkvalitnění tvorby znalostních testů pomocí psychometrických modelů
- 1.0583827 - ÚI 2024 RIV CZ cze O - Ostatní výsledky
Martinková, Patrícia - Potužníková, E. - Netík, Jan … celkem 7 autorů
Soubor postupů a nástrojů pro zkvalitnění tvorby znalostních testů pomocí psychometrických modelů.
[Collection of procedures and tools for improving the develpoment of educational tests using psychometric models.]
2023
Grant CEP: GA TA ČR(CZ) TL05000008
Institucionální podpora: RVO:67985807
Klíčová slova: psychometrické modely * znalostní testy * interaktivní aplikace * psychometric models * educational tests * interactive applications
Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
https://edutest.cs.cas.cz/
ZÁKLADNÍ ÚDAJE: Martinková, Patrícia - Potužníková, E. - Netík, Jan. Soubor postupů a nástrojů pro zkvalitnění tvorby znalostních testů pomocí psychometrických modelů. 2023. ABSTRAKT: Soubor postupů a nástrojů obsahuje popis psychometrických metod včetně popisu vhodnosti jejich využitı na příslušné typy testů, návody na jejich implementaci v interaktivním rozhraní, moduly interaktivních nástrojů, zdrojové kódy a funkce, vzorové postupy komplexní psychometrické analýzy včetně detekce rozdílů mezi skupinami na úrovni subškál a testových položek a jejich interpretace. Zahrnuje také vzorové zprávy pro tvůrce testů a pro školy.
MAIN INFORMATION: Martinková, Patrícia - Potužníková, E. - Netík, Jan. Collection of procedures and tools for improving the develpoment of educational tests using psychometric models. 2023. ABSTRACT: The collection of procedures and tools contains a description of the psychometric methods including a description of their suitability for the relevant test types, instructions for their implementation in the interactive application, modules of the interactive tools, source codes and functions, sample procedures for complex psychometric analysis including the detection of differences between groups at the subscale and test item level and their interpretation. It also includes sample reports for test developers and schools.
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0351830
Počet záznamů: 1