Počet záznamů: 1  

Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti

  1. 1.
    0349684 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Roubíček, Filip
    Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti.
    [Geometrical imagination as a part of mathematical literacy.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 255-259. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: teaching of geometry * geometrical imagination
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Článek pojednává o geometrické představivosti jako schopnosti interpretovat geometrický obsah, vybavovat si představy a manipulovat s nimi. Popisuje přístupy k výuce geometrie na základní škole (přirozená geometrie, principy didaktické struktury geometrie) a aktivity pro rozvíjení geometrické představivosti žáků.

    The paper deals with geometrical imagination as ability to interpret geometrical content, evoke images and manipulate with them. It describes approaches to teaching of geometry at primary school (natural geometry, principles of didactical structure of geometry) and activities for development geometrical imagination of pupils.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189851

     
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Roubicek.pdf0176.5 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.