Počet záznamů: 1  

Stylistyka 9

  1. 1.
    0198023 - UJC-A 20013080 RIV PL cze M - Část monografie knihy
    Čmejrková, Světla
    Reklama a intertextualita aneb Vlasy dělaj' člověka.
    [Advertisements and Intertextuality.]
    Stylistyka 9. Opole: Uniwersytet Opolski, 2000 - (Gajda, S.), s. 117-136
    Grant CEP: GA ČR GV405/96/K096
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda

    Využití a citace idiomů, frazémů, rčení, přísloví apod. v jazyce reklamy.

    Quotation and use of idioms, sayings, proverbs, etc. in the language of ads.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0093652
     

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.