Počet záznamů: 1  

Nead 2000: Tabák, alkohol a nelegální drogy mezi středoškoláky

  1. 1.
    0158202 - PSU-E 20015003 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Miovský, Michal - Urbánek, Tomáš
    Nead 2000: Tabák, alkohol a nelegální drogy mezi středoškoláky.
    [Nead 2000: Tobacco, alcohol, and illegal drugs among high-school students.]
    Učitelé a zdraví 3. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2001 - (Řehulka, E.; Řehulková, O.), s. 245-267. ISBN 80-902653-7-5.
    [Učitelé a zdraví 3. Brno (CZ), 20.09.2000-21.09.2000]
    Grant CEP: GA AV ČR IAA8025702
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7025918
    Klíčová slova: school studies * regional type of study * drug use
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie

    V průběhu ledna 2001 byl dokončen rozsáhlý výzkumný projekt NEAD 2000 zaměřený na zneužívání tabáku, alkoholu a nelegálních drog mezi střdoškolskou mládeží. Projekt byl složen z 31 samostatných regionálních studií. Kromě základních epidemologických údajů a psychosociálních charakteristik respondentů (ve vztahu k užívání návykových látek) tvoří projekt jeden ze základních zdrojů dat potřebných pro koncepci a tvorbu lokální protidrogové politiky regionu a z hlediska širšího záběru pak zdroj významných údajů o podobnostech či rozdílech mezi těmito regiony. Neopomenutelný význam studie spočívá v integrování jejích výsledků do provádění a plánování primárně preventivních programů na školách.

    During the January 2001 an extensive research project NEAD 2000 was finished which focused on alcohol, tobacco and illegal drugs abuse in the population of secondary school students. This project consists of 31 regional school studies each based on the representative sample of subjects. Besides basic epidemological indicators and psychosocial characteristics of participants (related with drugs use), the NEAD project is one of the basic sources of important indicators needed for local official antidrug policy. On the other hand, this project is very important for planning and implementing of new primarily preventive programs at secondary schools.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0055640

     
     

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.