Počet záznamů: 1  

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model

  1. 1.
    0155965 - NHU-N 20020220 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Kadlec, Tomáš
    Optimal timing of TV commercials: symmetrical model.
    CERGE-EI Working Paper Series. Roč. 2002, č. 195 (2002), s. 1-27. ISSN 1211-3298
    Grant CEP: GA AV ČR KSK9058117
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7085904
    Klíčová slova: TV commercials * behavior * TV viewer
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie

    In this paper I study the behavior of free-good producers on a market where every consumer perpetually makes a decision whether to consume and which product.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0053434
     
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Wp195.pdf085 KBVydavatelský postprintpovolen
     

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.