Počet záznamů: 1  

Nezamýšlené důsledky testování a kurikulum

  1. 1.
    0044224 - SOÚ 2007 CZ cze N - Článek v novinách
    Basl, Josef
    Nezamýšlené důsledky testování a kurikulum.
    [Unintended consequences of testing and curriculum.]
    Socioweb. Roč. 4, č. 7 (2006), s. 8-9. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA403/06/1241; GA MPS(CZ) 1J/005/04-DP2
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: testing * consequences * curriculum
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    www.socioweb.cz

    Oblast vzdělávací politiky obsahuje široké spektrum dílčích témat a dvěma z nich je věnován tento text. Je zaměřen na problematiku nezamýšlených důsledků testování ve vztahu ke kurikulu. Nejprve bude stručně vymezen význam pojmu kurikulum a následně bude pozornost věnována otázkám souvisejícím s nezamýšlenými důsledky testování.

    The field of educational policy involves a wide range of topics and two of them are discussed within this text. The paper is focused on the unintended consequences of high-stakes testing issue in the relation to a curriculum. Firstly, a brief characteristics of the term curriculum is provided and after that issues related to testing are addressed.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0137063

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.