- Persvazivnost a upřímnost
Počet záznamů: 1  

Persvazivnost a upřímnost

  1. 1.
    0029375 - ÚJČ 2006 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Čmejrková, Světla
    Persvazivnost a upřímnost.
    [Persuasiveness and sincerity.]
    Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Ostrava: Ostravská univerzita, 2005 - (Srpová, H.), s. 46-53. ISBN 80-7368-101-3.
    [Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Ostrava (CZ), 13.09.2005-15.09.2005]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA405/04/1034
    Klíčová slova: pragmatics * advertising discourse * persuasiveness
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda

    Analýza reklamního diskursu.

    Analysis of advertising discourse.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0119226
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.