Počet záznamů: 1
Persvazivnost a upřímnost
- 1.0029375 - ÚJČ 2006 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Čmejrková, Světla
Persvazivnost a upřímnost.
[Persuasiveness and sincerity.]
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Ostrava: Ostravská univerzita, 2005 - (Srpová, H.), s. 46-53. ISBN 80-7368-101-3.
[Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Ostrava (CZ), 13.09.2005-15.09.2005]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA405/04/1034
Klíčová slova: pragmatics * advertising discourse * persuasiveness
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Analýza reklamního diskursu.
Analysis of advertising discourse.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0119226
Počet záznamů: 1